Cijena zakupljenog radnog sata je 100 kn/sat. Moguće je zakupiti min. 8 sati mjesečno. U održavanje može ući bilo što od IT opreme (čitaj:jedinica).
Cijena dodatnog radnog sata je 150 kn/sat. Svi zakupljeni, a tijekom mjeseca neiskorišteni sati iskoristit će se tijekom idućeg mjeseca na redovito/preventivno održavanje.
Radno vrijeme je od 9 do 17 sati, rad na poziv korisnika van radnog vremena te subotom, nedjeljom i praznikom uvećava cijenu radnog sata za 100%.
Ugovor o održavanju sklapa se za period od 6 mjeseci. Garantiramo zadovoljstvo našim radom u protivnom vraćamo novac!.

Garantirano vrijeme odziva

Intervencija na lokaciji korisnika

u roku 8 sati

Udaljena intervencija (tel, e-mail, fax, daljinska podrška)

u roku 2 sata

Prosječno vrijeme odziva na lokaciji korisnika *

* 2 – 4 sati

Obračunske jedinice

Intervencija na lokaciji korisnika

započeti sat + 1 sat za dolazak

Telefonska intervencija

započetih 30 min

razgovora
Pismena intervencija (e-mail, fax, pošta)

30 min

utrošenog vremena, max. 3 pitanja
Intervencija udaljenim pristupom putem modema ili Interneta

30 min

utrošenog vremena

Napomena:


korisnicima na području Zagreba ne naplaćuje se dodatni sat za izlazak na lokaciju korisnika (lokalni korisnici)
Usluga se uplaćuje do 10-og u mjesecu za tekući mjesec.
 

Da li je za mene ovo najidealniji nacin?

Odgovor je veoma jednostavan. Pročitajte u nastavku

Ovakav način održavanja najviše odgovara tvrtkama, koje nemaju vlastiti IT odjel, ali imaju potrebu za povremenim intervencijama. Ukoliko trebate nekoliko mjesečnih izlazaka naših tehničara, preventivni izlazak jednom mjesečno(update antivirusnih rješenja, skeniranje sustava) ili pak redoviti izlasci na intervenciju(uslijed kvara, reinstalacija OS-a, spašavanje podataka...) onda je ovo pravi izbor za Vas